Klantenservice

Uw vragen beantwoord

De klantenservice van UniQare Quality Slings is er speciaal voor u en is 24 uur per dag, 7 dagen per week online bereikbaar. Wilt u meer informatie over bepaalde tilbanden, procedures of loopt u tegen een probleem aan? Onze collega’s staan klaar om u te helpen. Klik hier voor onze contactgegevens.

Neem ook eens een kijkje bij onze rubriek Veelgestelde vragen hieronder. Wij hebben hier de antwoorden geformuleerd op de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Aarzel niet om contact met ons op te nemen.

1. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?
Na een succesvolle afronding van uw bestelling ontvangt u een bevestigingse-mail van ons. Wanneer u deze e-mail hebt ontvangen dan hebben wij uw bestelling in goede orde ontvangen en kunt u er zeker van zijn dat uw bestelling is opgenomen in het verwerking- en verzendproces.

2. Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling nog iets wijzigen of annuleren?
Het is mogelijk om een wijziging in uw bestelling of een annulering door te geven. Laat ons dit zo snel mogelijk weten; telefonisch via 050 30 50 980 of per e-mail naar info@uniqare.nl. Wanneer uw bestelling echter al onderweg is of verzendklaar wordt gemaakt dan is annuleren helaas niet meer mogelijk. Uw bestelling bevindt zich dan reeds in het leveringstraject en u kunt hem zodra deze afgeleverd is kosteloos retourneren (m.u.v. maatwerk).

3. Hoe lever ik mijn waardecheque in?
Heeft u een waardecheque ontvangen van UniQare Quality Slings, maar weet u niet precies hoe je hem online moet inleveren? Dat is heel eenvoudig! Voer de voucher code in tijdens het bestelproces en de korting wordt gelijk verwerkt.

4. iDEAL
Doet u aan internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan heeft u toegang tot iDEAL, de gemakkelijkste manier van betalen op internet.

Waarom zou u kiezen voor iDEAL?

  • Snel, simpel en veilig online betalen via uw eigen bank.
  • U heeft geen extra software nodig om iDEAL te gebruiken.
  • U betaalt geen extra kosten voor gebruik van iDeal bij United Quality Slings.

 

1. Retourneren
Het kan natuurlijk voorkomen dat uw bestelling niet geheel naar wens is. Daarom kunt u altijd de door u bestelde artikelen direct retourneren naar ons postadres. U kunt ook de procedure volgen, zoals hieronder onder het kopje “herroepingsrecht” is aangegeven. Retourneren van uw bestelling is gratis.

UniQare Quality Slings
Bremenweg 5
9723 TC Groningen

U kan uw bestelling ook retour afgeven bij ons postadres. Woont u niet in de buurt? Biedt dan uw bestelling aan bij een PostNL servicepunt, u ontvangt een afgiftebewijs met Track & Trace-code. Houdt er rekening mee dat retournering via de post ongeveer 5 werkdagen in beslag zal nemen.

Bij retournering in originele staat, ongewassen en ongebruikt, met aangehechte labels (indien redelijkerwijs mogelijk) en ingevuld retourformulier (of andere ondubbelzinnige verklaring) binnen 14 dagen ontvangt u te allen tijde uw aankoopbedrag retour. Het te retourneren bedrag wordt zo snel mogelijk teruggestort inclusief verzendkosten, uiterlijk 30 dagen nadat u kenbaar heeft gemaakt van de aankoop af te zien. Wij mogen wachten totdat wij de producten hebben ontvangen, of u heeft aangetoond de producten te hebben verzonden.

2. Gratis ruilen
U kunt op het retourformulier aangeven artikelen te willen ruilen voor een andere type of maat. Zodra uw retournering ontvangen is wordt uw ruiling zo snel mogelijk verwerkt. Wij kunnen eenmalig een ruiling voor een artikel voor u verwerken. Voor een snellere verwerking kunt u het gewenste artikel opnieuw bestellen en de ruiling als retour aanbieden.

3. Herroeping
De consument kan een overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een product gedurende een bedenktijd van minimaal 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. U kunt hiervoor gebruik maken van het hieronder genoemde modelformulier. Het herroepingsformulier kunt u per post of per e-mail (info@uniqare.nl) aan ons kenbaar maken. Maatwerk is nadrukkelijk uitgesloten van het herroepingsrecht.

Na het invullen van het modelformulier heeft u als consument 14 dagen de tijd om de producten terug te sturen. Zo snel mogelijk, uiterlijk 14 dagen nadat wij het modelformulier hebben ontvangen betalen wij terug. Wij mogen wachten totdat wij de producten hebben ontvangen, of u heeft aangetoond de producten te hebben verzonden. In geval van herroeping krijgt u alle kosten terug, dat wil zeggen tevens de verzendkosten. Het is de bedoeling dat u de artikelen beoordeelt en past zoals dit ook mogelijk is in de winkel. Wanneer er schade aan de producten ontstaat door toedoen van de consument, is de consument voor de waardevermindering hiervan, aansprakelijk. Wanneer de artikelen geretourneerd worden kunt u dit bij voorkeur retourneren in de originele verpakking van verzending.

Bekijk uw orders en wijzig direct uw adressen en persoonlijke gegevens met “Mijn account”.

1. Algemene inkoopvoorwaarden
Bekijk hier onze algemene inkoopvoorwaarden online.

2. Levervoorwaarden
Bekijk hier onze algemene leveringsvoorwaarden online.

3. Disclaimer
Bekijk hier onze disclaimer.